تقویم آموزشی
نحوه ثبت نام بدون کنکور، شرایط و مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور از مزایای بسیاری برخوردار است و بهترین امکانات تحصیل را با کمترین هزینه برای دانشجویان فراهم می کند.
 
ثبت نام به صورت غیرحضوری و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود
ثبت نام در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور ) دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از 5 مرداد ماه لغایت 2 شهریورماه انجام می شود.
 
- شرایط آموزشی ویژه کووید 19

- در دوران شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان، کلیه دوره های آموزشی و برگزاری کلاس های تئوری به صورت الکترونیکی بوده و آزمون های پایان نیمسال نیز از طریق سامانه های آزمون الکترونیکی به صورت آنلاین و در نهایت دقت، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان برگزار می شود.
 
تحصیل همزمان در دو رشته و اختیاری بودن شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم

تحصیل همزمان در دو رشته، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، اعطای وام یک و 4 دهم درصد برای کل شهریه تحصیلی، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم ترین مزایای این دانشگاه است.
 
شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور را بانک ها پرداخت می کنند
 
شهریه ثابت مقطع کارشناسی حدود 180 هزار تومان، کارشناسی ارشد حدود یک میلیون و 100 هزار تومان  و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید وام شهریه تا سقف 20 میلیون تومان به کلیه دانشجویان (حتی دانشجویان بدهکار) این دانشگاه در داخل و خارج از کشور در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد می یابد.
ميزان تسهيلات دوره كارشناسي يك ميليون تومان براي ١٠ ترم با اقساط ٦٠ ماهه و با كارمزد یک و چهاردهم درصدي براي هر ترم است.
میزان تسهيلات دوره كارشناسي ارشد به ازای هر ترم مبلغ ٢ ميليون و ٨٠٠ هزار تومان با بازپرداخت ٣٠ ماهه و براي ٥ ترم به دانشجو اعطا می شود.
 
شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار

سهم بالایی از آزمون ها و کلاس های درس در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی ارائه می شود. شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به دانشجویان این امکان را می دهد که حتی بدون حضور در کلاس درس بتوانند به تحصیل ادامه دهند و دانشجو خود انتخاب می کند که از کدام شیوه حضوری، نیمه حضوری و یا الکترونیکی برای تحصیل خوداستفاده کند.

جهت ورود به سامانه پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري مهر ماه سال 1399 اینجا کلیک نمایید


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر