1️⃣ اول اینکه به اینگونه سوالات که فکر میکنین مشکل دارن پاسخ بدین. حتی اگر فکر میکنین یک سوال چند تا گزینه درست داره ، یکی از گزینه های صحیح و بزنین.
2️⃣ بعد براساس نوع مشکل ، یکی از راه های زیر را برای اعتراض انتخاب کنید:
👈الف) اعتراض به سوالات تستی:
1- اگر سوال خارج از منبع باشد
2- سوال دارای اشتباه محتوایی باشد.
3- دارای بیش از یک جواب صحیح باشد.
4- فاقد گزینه صحیح باشد و یا اصلا گزینه ای برای سوال تستی درج نشده باشد
5- اشکال تایپی که باعث تغییر مفهوم و محتوای سوال و یا جواب شده باشد
6- جدول، فرمول، شکل، نمودار و یا اطلاعاتی که برای سوال نیاز است و ضمیمه نشده و یا در متن سوال جا افتاده است.
3️⃣ اگر سوالات تستی یکی از مشکلات بالا را داشت ، پس از گذشت 3 روز از برگزاری امتحان برای اعتراض به این قسمت مشکلات از طریق زیر اقدام کنید.همچنین به یاد داشته باشید که فقط یک هفته زمان دارید.
✅ وارد سیستم گلستان و سپس داخل پرتال کاربری خود شوید--> منوی کاربر —-> مشاهده نتایج آزمون —-> آیکون اعلام اشکال
👈ب) اعلام اشکال به کلید سوالات تستی:
4️⃣اگر دانشجو پس از بررسی سوالات و استخراج جواب صحیح از کتاب متوجه شود که پاسخهای کلید اعلام شده توسط دانشگاه با کتاب همخوانی ندارد، می تواند 3 روز پس از برگزاری آزمون ، اعتراض خود را به روش زیر ارسال کند. مهلت این اعتراض نیز یک هفته می باشد
✅وارد سیستم گلستان و سپس داخل پرتال کاربری خود شوید —> منوی کاربر —-> نمره و امتحان —-> امتحانات پیام نور —-> اعلام اشکال به کلید سوالات امتحانی
👈ج) اعتراض به نمرات تشریحی:
5️⃣ دانشجویان می توانند درخواست تجدید نظر خود را حداکثر 7 روز پس از ثبت نمره توسط استاد ، به روش زیر اعلام کنند
✅وارد سیستم گلستان و سپس داخل پرتال کاربری خود شوید--> منوی کاربر —-> دانشجو —-> درخواستها —-> درخواست تجدید نظر نمره
✳️تمامی این اعتراضات توسط دانشگاه بررسی می شود و در صورت تائید در نمرات تاثیرگذار خواهند بود.